Centrum pomocy | fansi.pl

Strona główna

Centrum pomocy

Centrum pomocy

Zostań Twórcą

Jakie możliwości daje fansi?
Razem z fansi możesz sprzedawać swoje autorskie produkty – stworzone samodzielnie lub ze wsparciem fansi ebooki, audiobooki, kursy online, tematyczne spotkania na żywo, krótkie video z życzeniami na zamówienie, ekskluzywny feed, presety i cyfrowe pędzle.
Chcę założyć konto Twórcy. Jak to zrobić?
Aby uzyskać status Twórcy, musisz najpierw założyć konto Kupującego, a Twój adres e-mail musi zostać zweryfikowany.

Jeżeli zakładałeś/aś konto klikając na opcję Zaloguj się / Zarejestruj się, po kliknięciu w link weryfikujący Twój adres e-mail, wybierz opcję Chcę zostać Twórcą. Zostaniesz wtedy przeniesiony/a do procesu rejestracji konta Twórcy, W ramach weryfikacji, na wskazane konto social media wyślemy Ci wiadomość prywatną (DM) z kodem weryfikacyjnym. Aby dokończyć rejestrację i uzyskać dostęp do panelu Twórcy, kliknij w link podany w DM lub w wiadomości e-mail i wpisz kod weryfikacyjny. I gotowe! Masz dostęp do panelu Twórcy.

Jeżeli zakładałeś/aś konto w momencie zakupu, wejdź w swój profil Kupującego i wybierz opcję Aktywuj konto Twórcy. Upewnij się, że zweryfikowałeś/aś swój adres e-mail klikając w link podany w wiadomości e-mail wysłanej po zakupie. Jeżeli Twój adres e-mail nie jest zweryfikowany, po kliknięciu w przycisk Aktywuj konto Twórcy, w pierwszej kolejności poprosimy Cię o jego zweryfikowanie.
Co to znaczy, że fansi weryfikuje moje konto?
W ramach weryfikacji, na wskazane konto social media wyślemy Ci wiadomość prywatną (DM) z kodem weryfikacyjnym. Aby dokończyć rejestrację i uzyskać dostęp do panelu Twórcy, kliknij w link podany w DM lub w wiadomości e-mail i wpisz kod weryfikacyjny.

Weryfikacja ma na celu upewnienie się, że nikt się pod Ciebie nie podszywa.
Nie otrzymałem/am kodu weryfikacyjnego. Co mogę zrobić?
Jeżeli po zakończeniu procesu rejestracji, nie otrzymałeś/aś kodu weryfikacyjnego na wskazane konto social media, napisz do nas na adres info@fansi.pl.
Ile trwa proces weryfikacji?
Po zweryfikowaniu konta social media, otrzymujesz dostęp do panelu Twórcy, a status Twojego konta to Ograniczone. Oznacza to, że nie możesz jeszcze publikować i sprzedawać produktów, a Twój profil nie jest widoczny na fansi marketplace.

Aby uzyskać pełen dostęp do panelu i aktywować konto Twórcy, uzupełnij wymagane dane i wybierz sposób rozliczania z fansi.
Moje konto social media zostało zweryfikowane. Co dalej?
Po zweryfikowaniu konta social media, otrzymujesz dostęp do panelu Twórcy, a status Twojego konta to Ograniczone. Oznacza to, że nie możesz jeszcze publikować i sprzedawać produktów, a Twój profil nie jest widoczny na fansi marketplace.

Aby uzyskać pełen dostęp do panelu i aktywować konto Twórcy, uzupełnij wymagane dane i wybierz sposób rozliczania z fansi.
Weryfikacja mojego konta została odrzucona. Dlaczego?
Powód odrzucenia weryfikacji otrzymałeś/aś w wiadomości email informującej o odrzuceniu.

Istnieją różne możliwe powody odrzucenia weryfikacji. Najczęstszą z nich jest nieprawidłowy nick lub błędny link, nie pozwalający nam znaleźć Twojego konta.

Jeżeli nadal nie masz pewności, dlaczego Twoja weryfikacja została odrzucona, napisz do nas na adres info@fansi.pl.
Czy wymagana jest akceptacja warunków współpracy, aby sprzedawać na fansi?
Tak. Do aktywowania konta Twórcy wymagane jest podanie danych osobowych i rozliczeniowych, wybór sposobu rozliczenia oraz akceptacja postanowień umowy.

Wybór sposobu rozliczenia zależy od tego, czy prowadzisz działalność gospodarczą, czy nie.

Zobacz także:
Mam poniżej 18 lat. Czy mogę samodzielnie sprzedawać produkty na fansi?
Ja (lub mój opiekun prawny) prowadzę działalność gospodarczą. W jaki sposób mogę rozliczać się z fansi?
Ja (lub mój opiekun prawny) nie prowadzę działalności gospodarczej. Czy mogę sprzedawać produkty na fansi?
Mam poniżej 18 lat. Czy mogę samodzielnie sprzedawać produkty na fansi?Tak. W przypadku Twórców w wieku poniżej 18 lat, umowę podpisuje rodzic lub opiekun prawny. Po podpisaniu umowy i wyborze modelu rozliczenia, będziesz mógł/mogła swobodnie korzystać z platformy i samodzielnie obsługiwać zamówienia.
Ja (lub mój opiekun prawny) prowadzę działalność gospodarczą. W jaki sposób mogę rozliczać się z fansi?
Jeżeli Ty (a w przypadku Twórców nieletnich – Twój rodzic lub opiekun prawny) prowadzisz działalność gospodarczą, rozliczenie odbywa się na podstawie faktury VAT, którą wystawiasz pod koniec każdego okresu rozliczeniowego, czyli między 1 a 5 dniem kolejnego miesiąca. Nie martw się, gdy przyjdzie czas na rozliczenie, przypomnimy Ci o konieczności wystawienia faktury.

Kwotę, na jaką powinieneś/aś wystawić fakturę, znajdziesz w zakładce Rozliczenia. Po wystawieniu i dodaniu przez Ciebie faktury do systemu, my ją weryfikujemy i wypłacamy należność na konto bankowe podane na fakturze. Potwierdzenie wypłaty otrzymasz od nas mailem.

Jeżeli spóźnisz się z dodaniem faktury do systemu, należne Ci środki automatycznie przejdą na kolejny okres rozliczeniowy.
Ja (lub mój opiekun prawny) nie prowadzę działalności gospodarczej. Czy mogę sprzedawać produkty na fansi?
Tak, fansi przewidziało sposób rozliczenia również dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

Jeżeli Ty (a w przypadku Twórców nieletnich – Twój rodzic lub opiekun prawny) nie prowadzisz działalności gospodarczej, rozliczenie odbywa się w oparciu o usługę zewnętrzną Use Me, oferującą pośrednictwo w wystawianiu faktur VAT dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

Rozliczenie dla Twórców nieprowadzących działalności gospodarczej jest obciążone dodatkowymi prowizjami wynikającymi ze współpracy z Use Me oraz kosztami podatkowymi.